fbpx

FAQs

Συχνές ερωτήσεις των πελατών και επισκεπτών μας.

Πως μπορώ να κάνω εγγραφή στο ηλεκτρονικό κατάστημα;

Επάνω δεξιά στην σελίδα υπάρχει το εικονίδιο χρήστη. Όταν το πατήσετε θα εμφανιστούν οι ταμπέλες Είσοδος και Εγγραφή. Επιλέξτε την ταμπέλα Εγγραφή και θα πρέπει να συμπληρώσετε με προσοχή τα στοιχεία που θα σας ζητηθούν. Μόλις ολοκληρώσετε την συμπλήρωση των πεδίων, θα πρέπει να πατήσετε το κουμπί ΕΓΓΡΑΦΗ. Αμέσως μεταφέρεστε στον Πίνακα Ελέγχου του Λογαριασμού σας απ’ οπού μπορείτε να επεξεργαστείτε τα στοιχεία του λογαριασμού σας, τις διευθύνσεις σας, αλλά και να δείτε το ιστορικό των παραγγελιών σας.

Πρέπει να έχω κάνει εγγραφή για να αγοράσω κάτι;

Όχι, δεν απαιτείται να είστε εγγεγραμμένος χρήστης στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα για να πραγματοποιήσετε οποιαδήποτε αγορά.

Τι είναι το καλάθι αγορών;

Στο καλάθι αγορών συγκεντρώνονται όλα τα προϊόντα που έχετε επιλέξει για να αγοράσετε. Επάνω δεξιά στην οθόνη υπάρχει το εικονίδιο «ΚΑΛΑΘΙ» και  γράφει πόσα προϊόντα έχουν προστεθεί μέχρι εκείνη την στιγμή. Αν επιθυμείτε να αλλάξετε τις ποσότητες σε κάποιο προϊόν που έχετε επιλέξει ή να το αφαιρέσετε εντελώς από το καλάθι σας, επιλέγετε το πλήκτρο «ΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΛΑΘΙΟΥ»  και μπορείτε να επεξεργαστείτε τα προϊόντα και τις ποσότητες που επιθυμείτε ή να προχωρήσετε στην πληρωμή των προϊόντων πατώντας στο κουμπί «ΤΑΜΕΙΟ«.

Τι είναι η Wish List;

Η διαφορά ανάμεσα στην Wish List και το καλάθι αγορών, είναι ότι στην Wish List συγκεντρώνετε τα προϊόντα που προγραμματίζετε να αγοράσετε μελλοντικά. Σε κάθε προϊόν υπάρχει και η επιλογή Wish List με την μορφή του εικονιδίου καρδιάς πάνω σε κάθε προϊόν. Πατώντας αυτό το εικονίδιο θα προστεθεί στη λίστα με τις αγορές που ίσως κάνετε στο μέλλον. Πάνω-πάνω στη σελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος υπάρχει το εικονίδιο Wish list (καρδιά). Κάνοντας κλικ μεταφέρεστε σε αυτή την λίστα και αν επιθυμείτε να προχωρήσετε σε αγορά των συγκεκριμένων προϊόντων πατάτε το πλήκτρο «ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ» και μεταφέρετε στο καλάθι αγορών σας για να ολοκληρώσετε την αγορά σας.

Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά;

Για αγορές προϊόντων άνω των 50€ δεν υπάρχει κόστος μεταφορικών, η αποστολή γίνεται ΔΩΡΕΑΝ.

Σημείωση: Η ανωτέρω προσφορά δεν ισχύει αν στο καλάθι αγορών υπάρχουν προϊόντα με μεγάλο όγκο (ποδήλατα, τροχήλατα οχήματα κλπ.) κι έχουν σημανθεί ως «Μεγάλο Δέμα» στην περιγραφή τους.

Για αγορές κάτω των 50€ το κόστος των μεταφορικών διαμορφώνεται ως εξής:

Για όλες τις περιοχές της Ελλάδας το κόστος αποστολής είναι 3€ για δέματα μέχρι 2kg και 1€ για κάθε επιπλέον κιλό.

Για δέματα με μεγάλο όγκο, αυτά αποστέλλονται με μεταφορική εταιρία και το κόστος διαμορφώνεται ανά περιοχή. Επιπλέον, ανάλογα με το ποσό των μεταφορικών, δεν υπάρχει η δυνατότητα πληρωμής της παραγγελίας με αντικαταβολή.

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε αναλυτικά τα κόστη εδώ.

Πόσο κοστίζει η αγορά με αντικαταβολή;

Έχετε τη δυνατότητα να πληρώσετε στον υπάλληλο της εταιρίας Courier την αξία της αγοράς, αμέσως με την παράδοση στο χώρο σας. Το ποσό που επιβαρύνεστε είναι στα 2€.

Πότε θα μου παραδοθεί η παραγγελία μου;

Αποστολή προϊόντων πραγματοποιούμε σε όλη την Ελλάδα με τη χρήση υπηρεσίας courier ή με πρακτορείο μεταφορών για ογκώδη προϊόντα. Το My-Toy.gr συνεργάζεται με την εταιρία Speedex για την μεταφορά των προϊόντων.
Για τις παραγγελίες που καταχωρούνται μέχρι τις 14.00 από Δευτέρα έως Παρασκευή, τα προϊόντα θα ετοιμάζονται και θα παραδίδονται στην εταιρία ταχυμεταφορών την ίδια ημέρα. Οι παραγγελίες που καταχωρούνται μετά τις 14.00, θα παραδίδονται για αποστολή στην εταιρία ταχυμεταφορών την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Οι παραγγελίες που δεχόμαστε την Παρασκευή μετά τις 14:00 και κατά την διάρκεια του Σαββατοκύριακου, θα παραδίδονται στην εταιρία ταχυμεταφορών για αποστολή την Δευτέρα (εφόσον είναι ημέρα εργάσιμη).

Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;

ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Κάθε αλλαγή θα πρέπει να γίνει μέσα σε 15 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς, με την απόδειξη αγοράς. Επιπλέον, τα προϊόντα που θα αλλαχθούν θα πρέπει να επιστραφούν άθικτα, μέσα στη συσκευασία τους, χωρίς να έχουν ανοιχτεί ή συναρμολογηθεί και τα προϊόντα που θα αγοραστούν θα πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.
Για τα εποχιακά είδη, όπως τα Χριστουγεννιάτικα, Αποκριάτικα, Πασχαλινά, Καλοκαιρινά /είδη θαλάσσης και τα σχολικά, δεν ισχύει η δυνατότητα αλλαγής μετά την πάροδο των συγκεκριμένων χρονικών περιόδων.

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Κάθε επιστροφή και αλλαγή τυχόν ελαττωματικών προϊόντων θα πρέπει να γίνει μέσα σε 15 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς, με την απόδειξη αγοράς που συνοδεύει το προϊόν. Αντικατάσταση του προϊόντος μπορεί να γίνει μόνο εάν προσκομιστεί η συσκευασία του (έτσι ώστε να μπορεί να επιστραφεί το προϊόν στην προμηθεύτρια εταιρία) και μόνο εάν το ελάττωμα δεν προέρχεται από κακή χρήση του καταναλωτή ή παραβίαση των οδηγιών χρήσης του προϊόντος.
Για προϊόντα με εργοστασιακή εγγύηση, μπορούμε να σας ενημερώσουμε για το πού θα πρέπει να απευθυνθείτε για την αντικατάσταση ή τη διόρθωσή τους.
Σε όλες τις περιπτώσεις η αντικατάσταση ή η επιστροφή πραγματοποιείται μόνο εάν έχετε επικοινωνήσει την ίδια ή την επόμενη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα.

Οι επιστροφές γίνονται μόνο με την εταιρία Courier που έχετε παραλάβει.
Σε αντίθετη περίπτωση δεν γίνονται δεκτές από το Κατάστημα μας.

Τα μεταφορικά επιβαρύνουν αποκλειστικά τo My-Toy.gr

Πως μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει στις ακόλουθες περιπτώσεις:

Πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας μπορείτε να κάνετε πίσω (back) και να διαγράψετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι αγορών, πατώντας το κουμπί “Αφαίρεση’’ με την μορφή του εικονιδίου x.
Ακόμη και αν έχετε ολοκληρώσει την ηλεκτρονική σας παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμη το προϊόν μπορείτε να την ακυρώσετε καλώντας στο 2341 029469. Εάν έχετε παραλάβει το προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε με το 2341 029469 ή μέσω της φόρμας του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της ιστοσελίδας μας και αφού εξηγήσετε το λόγο για τον οποίο θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, ο συνεργάτης μας θα σας ενημερώσει άμεσα για τις επιλογές που έχετε.
Εάν η παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και παρόλα αυτά θέλετε να την ακυρώσετε πρέπει να δώσετε τα στοιχεία της παραγγελία σας στο 2341 029469.

Καλάθι